مدیر اجرایی موتورولا: سامسونگ می‌تواند سومین قربانی گوشی‌های هوشمند باشد
نوشته شده توسط : ali
پس از انتشار گزارش مالی لنوو که حکایت از فروش ۱۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند توسط موتورولا داشت

پس از انتشار گزارش مالی لنوو که حکایت از فروش ۱۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند توسط موتورولا داشت، این کمپانی پس از رفتن زیر پرچم چینی‌ها، افق‌های روشنی را پیش روی خود می‌بیند. مدیرعامل این کمپانی در مصاحبه‌ای با فوربس، عنوان کرده که سامسونگ می‌تواند سومین قربانی رقابت باشد.

 پس از انتشار گزارش مالی لنوو در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی، مشخص شد که این کمپانی موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند شده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن رشدی ۱۱۸ درصد را تجربه کرده است. لنوو اعلام کرده که موتورولا را در ۴ تا ۶ فصل آینده به سوددهی خواهد رساند و برای دست یافتن به این هدف لنوو درصدد حضور پررنگ‌تر در بازار‌های جهانی است. یکی از مواردی که لنوو و موتورولا به آن توجه کرده‌اند، بازگشت دوباره به بازار چین است. موتورولا در حال حاضر گوشی‌های‌هوشمند خود از قبیل موتو جی، موتو ایکس و موتو ایکس‌پرو را در چین عرضه کرده و نشانه‌ای از موفقیت موتو ایکس در این کشور وجود دارد.

موتورولا طبیعتا با رقبای قدرتمندی همچون اپل و سامسونگ در بازار جهانی و شیائومی در بازار داخلی چین روبرو است، اما ریک اوسترلُه، مدیر اجرایی موتورولا معتقد است موتورولا می‌تواند خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی عرصه‌ی تولید گوشی‌های‌هوشمند معرفی کد.

در مصاحبه‌ای که فوربس با اوسترله ترتیب داده، وی به این موضوع اشاره کرده که موتورولا گزینه‌های جایگزینی را با امکانات سخت‌افزاری خوب و قیمت پایین‌تر در مقایسه با رقبا در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این نکته‌ی قوت موتورولا است. وی در این خصوص می‌گوید:

    هر هفت سال یکبار، برندی که در بالاترین مکان قرار دارد، به زیر کشیده می‌شود. ما نیز یکی از این تغییرات را بزودی مشاهده می‌کنیم، چراکه کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که نیاز ندارند برای خرید یک گوشی‌هوشمند ۶۰۰ دلار پرداخت کنند.

براساس گزارش فوربس، اوسترله به این موضوع نیز اشاره کرده که احتمالا پس از نوکیا و بلک‌بری، احتمال نوبت سامسونگ است تا پله‌ی اول بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند را ترک کند.

زمانی که لنوو کمپانی موتورولا را از آن خود کرد، این کمپای تنها محصولات خود را در ۱۰ کشور عرضه می‌کرد، حال آنکه محصولات موتورولا در حال حاضر روانه ۵۰ کشور شده و براساس برنامه‌ی لنوو ۱۰ تا ۱۵ کشور نیز به مجموعه‌ی کشورهایی که محصولات موتورولا در آن عرضه می‌شود، افزوده خواهد شد. انتظار می‌رود موتورولا محصول پرچمدار خود را مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در آینده‌ی نزدیک معرفی کند. نسل‌ جدید گوشی‌های‌هوشمند موتو جی و موتو ای نیز در سال جاری روانه‌ی بازار خواهند شد.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: